Look by Linn

Detta får honom att sitta still!

Dock måste vi ha honom i barnstolen, skulle han sitta i soffan, så kryper han iväg. Men vid bordet och laptopen framför, så gillar han att titta på Djungelboken, SVT Play.

Jag tycker att han drar ihop ögonen lite väl mycket, som han ser dåligt, men är det bara inbillning..?!

På morgonen efter han ätit sitt tidiga mål (med mig) så blir det lek på golvet en stund, men som sagt, de senaste dagana har han varit extra gnällig och vill helst vara i knät.. jag får då inget gjort, så min nödlösning har varit att sätta honom så här en liten stund, han blir lugn och tyst och jag får saker och ting ordnat i hemmet.

1 kommentar:

  1. Här hemma har jag två stycken som älskar Djungelboken! Saga blir helt övelycklig när hon ser att det är Djungelboken på Sommarmorgon :) "Mamma boken, boken. Jaaa!" Hon håller också på att få fler tänder och nu kommer de två i taget varje gång så det är gnälligare än vanligt och visst blir man matt när man inte kan ta sig för något :P

    Ha en mysig helg!
    Kram Matilda

    SvaraRadera