Look by Linn

Torsdag morgon..

Upptäckte igår när jag cyklat ner till mvc att tiden var idag?! Så det var bara att cykla hem igen och sen drog vi till vita bandet så barnen fick leka och springa i sanden, Julian fortsätter att krypa.
Och nu har äntligen Niclas och Linda kommit ner, så vid 17.00 km de inom och hämtade upp mig, så drog vi till Ullared. Niclas på Ullared?! Vi körde ett snabbrace, jag sprang ifrån dem med min vagn ch 1 timme senare sågs vi i kassan, min överfull och deras knappt fylld nere på botten.
Imponerande faktiskt, då det varkens finns D&G eller HUGO BOSS där..
Idag vaknade lillen 05.30..så lite sovmorgon..skönt!
Snart mvc!

1 kommentar:

  1. Ups! Men du har ju något att skylla på iaf :)

    Måste vara lite farligt att bo så nära Ullared. Köper mest leksaker, filmer och lite annat plock då jag är där. Men försvara det alltid med att barnen fyller så nära jul och att det blir mycket just då plus att Lego, brio och FP är mycket mycket billigare där ;)

    Kram

    SvaraRadera