Look by Linn

Tack mamma för din omtanke!

Varje gång vi ses har mamma köpt en liten grej, till Julian, Christofer eller till mig. Som hon hittat nånstans, vart glömmer hon alltid, men hon har alltid oss i tanken när hon handlar. En otroligt bortskämd handling, och inte så konstigt att hon alltid dröjer i affärer.. när hon alltid tänker på alla andra, Linda & Niclas, Jenny & William, Elin & Robert, Mia, Jessica & Martin och så vi..och våra barn som blir tillsammans 11st busar.
Varje gång jag är tillsammans med mamma i en affär, så ser jag henne titta efter saker, som inte är till henne.. "Nu kommer de hem från Togo, bästa att köpa mysdressar till alla" .."Ester gillar lila".. Alicia måste ha tunna kläder, eftersom hon är så varm" "Julian, vilken strl har han?" "Denna skulle nog Gabriel vilja ha"
Min mamma är sån. Ett otroligt stort hjärta. Även om detta är att bli bortskämd med saker, så skämmer hon bort en ännu mer med sina handlingar, ord, tankar och kramar.
När vi var på Rossö, gav hon mig dessa söta saker som jag nu prytt mitt hem med.

Lite fjärilar.


Söta barnsliga små änglar som passade bra inne hos Julian.


Tycker det är jättekul att ha saker i hemmet som man fått av kärlek av någon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar