Look by Linn

Söndag den 24 juli

Regn hela dagen, så jag fick med mig Madde till IKEA. Behövde verkligen några hyllor ner till källaren och sen bara en paus hemifrån. Känner att mina hormoner ska man inte skämta med, och vem förstår mig, om inte Madde.



Och så blev det lite förvaringslådor, pennor, galgar och ramar..


Det nya "hänget"

Ni som gjort köket?

Tål denna låda 14 kilo bus?!

När vi kom hem så var huset fullt. Christofer och Inez gjorde äppeljuice med äpplen från trädgården ochHenke hjälpte mig att skruva ihop 1:a hyllan, sen fixade jag resten själv.. men sen tog energin slut. Jag som ville fixa lite inför morgondagens fika. Men idag får det vara bra. Igång sen kl 05.40..då får man faktiskt ta det lugnt efter man lagt Julian.

Idag blev det redan 17.40..han var visst också trött.


Inte så snygga men praktiska att ha som förvaringshylla och lätta att flytta. Visst har jag spanat in några 10-poängare på K-RAUTA, men de kostar ggr 10 och jag måste få hjälp med att få upp dem på väggen. Så det fick bli dessa som jag fixade ihop med lite hjälp.

Det är så mycket leksaker och kläder från Julian nu som jag bara ställt ner i källaren.. Imorgon efter fikan så blir det ordning på det med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar