Look by Linn

Foton att minnas!

Idag har jag tömt denna stora byrå, som var fylld att fotoalbum a´la-förr.. Var tvungen att bläddra igenom dem såklart och hittade en massa godbitar som fick mig att le.
Nu ligger albumen i källaren och byrån ska nu fyllas med bra barnsaker, såsom, pennor, block, kortlek, böcker, leksaker och annat smått som man kan ha på nedervåningen istället för i barnrummen.

På väg hem efter 5 veckor i Thailand, jag och Sandra 2004. 10 dagar senare inträffade Tsunamin...


Jag och Sandra vann 1:a pris i discodans, tror det var -95.



Dansuppvisning med Karl Dyall och dåvarande medlemmar i Bounce ca -96. De hade en roadtripp i Sverige och från vår dansskola blev vi 3 st som fick vara med i en föreställning . Det var jag, min danspartner Sandra och Kenneth som var de lyckligt lottade. Här har vi tränat hela dagen för kvällens föreställning.



Dansar mig svettig i Togo -98.



2001, då det var lagligt att gå ut i lackkläder, jag och Karin.



Jag har en jädrans hajskräck och det började när jag såg hajen 1, då 7 år gammal. Här skiter jag nästan ner mig på Universial Studios, Orlando -94.



Dansläger på Gotland -95.



Jag hoppade bungy jump -94.



Min korta karriär som mullig modell och dessutom blond.






2 kommentarer:

  1. Anna Dahlström18 juli 2011 kl. 10:19

    Så härliga kort Linn!

    SvaraRadera
  2. Där fick även jag mig en flachback....:-) Även jag rensade i mitt skåp för en tid sedan och hittade minsann lite bilder på oss a la 90 tal ;-) Sköt om dig! Kram kram

    SvaraRadera