Look by Linn

Rossö dag 3



Vaknade kl 07:00, jag med en fruktansvärd huvudvärk, måste dricka vatten ofta har jag märkt. Så killarna går ut på en promenad så jag får lite egentid. Julian tar sin vila 11:15-14:00. Och Christofer paddlar lite kajak.

Sen tog vi planet och drog och fiskade. Flög upp till Bohus Malmön och tillbaks.


Rossö Torp





Sven, flygaren, fiskaren, byggaren.. och så lite till..


Kurten och Christofer


När Sven flyttade på planet så drog det lite från propellern..



Jag fick faktiskt den 1:a fisken för dagen, men den var så liten så den blev inte ens med på bild.






Jag posar inte...jag fiskar alltid så här..






det blev rätt så varmt.. perfekt att sitta och sola samtidigt på flotören.

















Mamma var barnvakt i nästan 2 timmar medans vi var iväg, så tacksamt.


Perfekt att ligga på altanen när det var varmt så Julian kunde plaska i baljan






På kvällen lade vi honom kl 19:00 och han somnade snabbt, sen blev vi bjudna på middag. Oxfilè, nypotatis, grönpepparsås, sallad och bröd. Dessert, vienetta (en tisdag, jag gjorde ett undantag).


Sven vid nya grillen.


mamma och Kristina












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar