Look by Linn

Egentid med Madde

Jag som inte fuskat innan, fifflade i tisdags..och så nu, men idag var det välbehövligt. Våra hormoner var överallt och vi båda mådde mycket bättre efter denna fika. Dock ska detta inte bli en vana, men jag måste erkänna när jag gjort fel.


Hittade lite smått och gott på stan, denna på Vera Moda 259kr (XL) kunde ha L men vill kunna ha den ett tag och anade att rumpan kommer även den öka i omkrets.



REA på H&M 50kr (M).. lite High-Chaparall-varning, men det kommer nog matcha min kroppsform snart. Tanken är att ha ett par svarta tights till och svarta boots.


H&M 75kr (M)



H&M mammatröja 50kr (L)
När vi kom hem efter några timmar var det fullt ös med barnen och så fyllde vi poolen. Solen hade tittat fram och det blev riktigt högtryck ute. Mig gör det inget med svalka nu, mina hormoner gör mig varm, konstant. Är nu i v. 12. Har samma sorts sötsug som när jag väntade Julian så jag tror det blir en lillebror.





1 kommentar:

  1. Vad fin du är! Särskilt i den bruna klänningen. Och så kul att shoppa billigt!

    SvaraRadera