Look by Linn

Grattis Christofer 32 år!

Inte vanligt att det regnar på min mans födelsedag, men idag gjorde det från tidigt morgon till kl 16.30... Så till eftermiddagsfikat bjöd vi in oss till Madde och Henke.

Alvin är bilgalen och han måste bara få ha sin svarta bil, men när Julian då tar Inez blir hon sur...osv..detta händer på varje leksak de ska leka med, eftersom de ska ha samma... härligt med kusiner.

Har lite funderingar på hur vår lilla bebis rum sen ska se ut, detta är inget jag kan göra nått åt tills den ska sova i eget rum och inte bredvid mig längre. Men Julian började vi med detta när han var 4 månader, och det kändes helt rätt, fastän jag fortsatte amma honom lite på natten tom 7 månader.

Men eftersom vi bara har 2 rum på ovanvåningen, så är min tanke att när det är dags med eget rum, så flyttar vi ut vår säng i hallen och gör ett mysigt draperi runt så inte det blir för ljust för oss.. vi får se hur det går i verkligheten. men blir detta bra så blir vårt rum ledigt och ska då fixas till bebisens...

Madde har redan inrett Leons rum, som går i svart/vit.











Tycker det är gulligt med namn på barnens dörrar, jag hade tänkt införskaffa bokstäver i vitt, så att det blir en schysst relieff-känsla och lite schabby-stil... men jag väntar tills vi är hundra på om det är en Colin eller Bonnie..det är namnet på listan fortfarande.

När vi kom hem kom solen oxå fram, så medans jag lagade middag, klippte stora killen gräset och lilla killen...skitade ner sig..



Här i rabatten har han hittat en "bra" blandning med jord och sand som han gärna kastar upp på altanen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar