Look by Linn

Lördag och sol!

Idag har jag mått illa, mycket på morgonen och mycket nu på kvällen..inget mitt på dan?!
Vi drog till Tylöbäck efter lunch och mötte upp Jeppsson-ligan. Mysigt som alltid men jag orkade inte plocka upp kameran som nu ligger i en toppen skyddsväska, liten och smidig.
Mannen spelade volley och leendet var stort, när de nadra åkt hem, satt vi i varsin solstol till 16.40, sen åkte vi hem och lagade god mat. Tyckte hans mobil pep lite väl mycket och fattade när han frågade snällt om han kunde åka iväg och spela lite ikväll?.. att han orkar, energi som ett helt kompani. Jag ligger nu i soffan och jäser och orkar inte röra mig en meter... och jag har det rätt gott, lugnt, tyst och har en alldeles egen tid.
Nästa vecka anländer bästa Bryngelson-ligan... längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar