Look by Linn

16 september - 5år!

Nyår 2006-2007




Mexico 2007






Rossö


Grötvik



Kajsa



Förlovning 16 sept 2008, på vår 2 års dag.



Och vi hittade vårt hus.


Som behövdes stylas om.. bla i köket..





Jeppssons på Björn och Finas bröllop.







Christofer tar examen som Sjuksköterska 2009.



utealtanen tar form... och inne ryker tapeterna på ovanvåningen..






Semester i Thailand.



Ida & Jens juli 2009



Madonna !


Med tanke på att jag gjorde specialarbete om henne när jag gick i gymnasiet och har i många år innan det haft henne som idol, var detta en stor kväll för mig.






Och så blev jag Fru Jeppsson den 5:e september 2009.



och Karin blev Fru Truedsson ett par månader senare.. (hennes man gillar inte att synas i bloggar.)

Madde & Henke december 2009



Gravid i Thailand... jul/nyår


Och sen blev jag liggande ...med Kajsa som sällskap!








19 maj 2010 kl 07.56. 4,340kg 55 cm lång.


vår son Julian Olle Jeppsson








..och typ här .. började vårt liv tillsammans..


Det riktiga livet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar