Look by Linn

Vid midnatt vaknade Julian ..

med skrik och gråt.
2:a gången nu på bara några dagar.. Har sökt på nätet där andra familjer har upplevt samma sak, mardrömmar tror jag att det är. Han är jätteledsenv, vill inte sitta i knät, men vill inte vara själv?! Grinar och skriker, vill inte dricka nått .. Båda ggr har jag haft han i famnen och till slut har han lugnat sig och så somnat bredvid mig i hans säng..
Jag stannade där hela natten, bäst att se att han andades bra med tanke på prickarna, han vände och vred om vartannat, mest hela natten, han fick nog sömn, men inte jag.
Vid 06.15 vaknade han, då var det morgon!
Ringde till dagis, och medelade situationen, han är normal och pigg på dagen men jag vill ha koll på honom idag, så får vi se hur han verkar i morgon..
Detta är inget som smittar, men jag vill ändå ha koll på hur det utvecklas. Troligtvis var det solen igår som förvärrade prickarna?! Så vi hoppas på moln idag.
Christofer jobbar natt nu, så han är hemma på dagarna med oss (lite vaken, lite sovandes). Så det känns tryggt att vi är 2, då jag har noll sömn i kroppen, just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar