Look by Linn

Simhallen! Check!

Igår var jag förbi jobbet med läkarintyget (som jag var tvungen att hämta på kliniken, har frtfarande inte fått det på posten?!).
Fan vad jag saknar kollegorna och jobbet såklart, men det är ju teamet som gör att jobbet är kul. sa att vi ses i oktober, då ska jag vara "tipp-topp" igen?! Min läkare sa det iallefall!
Hem och vila, sen hämta den finaste på dagis, han hade sovit i nästan 3 timmar ute, medans de äldre barnen lekte och tjoade runt honm på cyklarna..han bara sov. De frågade om de skulle väckt honom,men låt han sova, tycker jag. Nu är jag van att han inte somnar förrän kl 20.00 och vi har vår mysstund på kvällen, dyduschade med pjamas och så lite film i soffan.

Kl 05.45 hörde jag Julian inne på sitt rum, samtidigt upptäckte jag att kuddarna som skall var aunder min rygg och rumpa, inte låg där de skulle?! Aj!
I morse hade jag och Madde bestämt att vi skulle köra ett pass i simhallen. Att simma var ju inte att tänka på utan vi höll oss aktiva ute på det djupa en bra stund. Madde är 10 veckor före mig och hon var inte kaxig när vi gick upp ur badet. jag tyckte oxå det var jobbigt, men jag måste hålla mig aktiv på ett skonsamt sätt för ryggen, och då är det bara att köra. I morgon kör jag vattengympa, förhoppningsvis får jag med mig Jenny då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar