Look by Linn

Onsdag

Killarna som i Julians säng, och jag fick stora sängen helt själv.
Hörde hur Julian hostade under natten och när han fick inhalera. Vid 06.00 hade de varit vakna 1 timme och Christofer ville ha en liten vila medans jag gjorde mig i ordning för jobbet. Gav Julian en shake och så blev det djungelboken, en kombinatin som gör det möjligt för mig att hinna fixa iordning mig och frulle på stående fot.
Känner att jag inte är piggis på jobbet, är seg, har ont och värken ..ja den känns, från rumpan upp till nacken.
Middagrna hemma är ett expriment på hur uthållig man kan vara som lugn mamma..
Julian ska äta själv!
Fyller skeden med mat och kastar sen iväg den, med största leendet.
Tar jag ifrån honom skeden, skålen eller drycken, skriker han sig hes!
Han vägrar öppna munnen när jag försöker mata!
Maten är överallt!
Ryamattan ligger fortfarande under bordet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar