Look by Linn

Igår somnade Julian redan vid 19-tiden..

men när Christofer kom hem efter sit 08-22.00-passet, vaknade han. christofer gick ochlade honom, men redan efter några minuter stod han i hallen igen..
Så jag följde honom in i sitt rum och lade mig i hans säng han vaknade hela tiden och skule upp, men lugnade sig då han märkte att jag var där..
Detta är 1:a gången han vaknar så här efter att han fått stor säng. Mardrömmar?!
Vid 00.30.. ?! Hörde jag att han sov djupt, så jag gick in till min säng. (konstigt att man glömmer bort sin värk, så länge han är ledsen eller kinkig?!).
05.50.. kom han intassande igen.. jag som trodde att han skulle vara trött och sova lite längre, men vad fick jag den tanken ifrån..
Ida skulle bjuda på frukost vid 9.30.. känns som jag måste äta lite frulle innan .. det är ju 3 timmar dit.

Ang träffen hos mvc och läkaren där, ville de att jag genast träffade en sjukgymnast och tyckte att det var konstigt att det inte hade prioriterats innan?! Ringde till min vårdcentral, igen, och sen till deras sjukgymnast (skulle ju få en remiss, men ville påskynda detta) .. men de kommer ringa mig, när, vet ej..
Mvc-läkaren förstod ju att min skadade nacke och höften som även den fick sig en smäll, som gjorde att benen blev olika längder, gör att min rygg reagerar och protesterar.. Kommer få träffa dem igen efter den 30:e, för en ny bedömning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar