Look by Linn

Välkommen ischias, i båda skinkorna!

och så lite dynghuvudvärk och halsbränna så var väll förmiddagen fullbokad med bitterhet.
Sov medans Julian sov sin dagsvila och höll mig vilandes i nästan 4 timmar i dag. Så vid 14.30-tiden kände jag mig väldigt pigg och "välmående".. dock bara i 2 timmar, men jag hann få energi och känna mig hel igen.
Jag tror att vattengympan igår gjorde bra för min kropp, så jag kommer fortsätter att besöka simhallen och göra lätta rörelser, själv i stora bassängen. Måste på nått sätt hålla igång kroppen.
Min läkare skulle även skicka en remiss till deras sjukgymnast.

Julian är nu helt frisk, råkade skära sig på nått iidag så han hade en skråma från ögat och ut mot tinningen på ca 1 cm. Vår egen sjuksköterska satte ett par stripes, och sen var allt bra.
I morgon blir det träff hos Lisa och Bianca.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar