Look by Linn

Tisdag

Igår fick Julian vara hemma. Killarna gick en promenad och jag försökte få lite sömn, mitt på dan. Christofer blev lite nojig över at prickarna inte gett sig så de åkte ner till bvc och fick träffa ytterligare en läkare, som sa att det inte var nått han ätit?! Och att det Inte smittar. Läkaren bad oss bara ge tavegyl på kvällen.
Inatt vid ca 03.15 hör jag ett riktigt bfak, lät som nån (Julian) gått in i toastolen. Jag flög upp och hittade honom liggandes över sin bil på sitt rum, sm står bredvid hans säng..
Ok, det var bara att lyfta upp hnm och krypa ner i sängen tillsammans. Efter ca 2 timmar, då jag både haft en rumpa, knä, tår, kind, mage och en hand mot min kind och han snurrat runt och grejsat.. somnade han.
Vid 06.20 var det uppstigning.
Tyckte prickarna gett sig i tonen, men det var lika många. Han är lika piggelin som annars, så idag fick han gå till dagis. Fröknarna får ringa om det är nått. Bad dem att inte ha honom i solen om det var det som förvärrade i söndags.

När jag kom hem efter lämningen ringde äntligen sjukgymnasten och jag fick en tid nu på torsdag... då har jag redan varit sjukskriven några veckor.. och på måndag tycker min läkare att jag ska vara frisk igen?!
Jag kan ju säga att jag är inte ett dugg bättre i kroppen idag, bara skitsämre.. men det är ju bara min känsla och åsikt. Mina promenader sträcker sig tilll stallet och tillbaks, sen låser det sig i och hugger till i halva ryggen och rumpan och då står jag där.

Annars är det bra, Calle kommer förbi idag och ska sätta upp våra utelampor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar