Look by Linn

Bröd till lunch!

Pimpad med loppisklänningen inför morgonens läkarbesök.
Har inte kunnat behålla maten sen i måndagskväll. Men till lunch åt jag surdegsbröd och mår ok efter det... Inte så kaxig, men jag kör allt som funkar.
Christofer bakade i morse då han ska ordna med frukosten på sitt jobb i morgon.
Det fick bli ett kvällsdopp på Vita bandet, otroligt härligt väder. Pojkaran älskar att bada.
Lägg till bildtext
Henke med Inez, Alvin & Leon. Christofer med Julian & Colin
"du simmar ur bild kaj" (nån som kommer ihåg den repliken?! eller är det bara jag som har torr humor)
Lägg till bildtext
Tror att han lär sig simma innan han lär sig gå.
Man ska visst ta det lugnt med mjölkprodukter när magen är paj, men va fan, jag skiter ju oavsett vad jag äter! Så vi lyxade med  Riccardos glass efter badet.  Och så lite mer bröd till kvällsmat, som kompensation.

2 kommentarer:

  1. Dumma mage!Hoppas du får en bra läkare! Be dom ta Calprotectin direkt, visar på inflammatoriska tarmsjukdomar ( av nån anledning brukar de hellre vilja ta 19 olika bajsprover först..)

    Klart man kommer ihåg " Du simmar ur bild" ! Den repliken yttrade jag själv när vi var på Cypern för 2 veckor sen. Torr humor? Visst, men själv är du inte ;) KRAM!

    SvaraRadera