Look by Linn

Mors dag

Så rutinerat!
Tonat håret i 20 år, så även igår kväll. men lade jag någon handduk under håret, för att rädda sängkläderna?! Bevisligen inte, minnet är ju som sagt.. sådär. var uppe kl 06.00. Mina baltjejer skulle komma vid 07.00. "Var och en representerar sig själv" heter det . Så det var bara att styla till sig.
Lägg till bildtext
Morsdagspresenten.
Inte nån överraskning, då jag beställde den. Men jag blev glad ändå. Min man tycker jag lever som en "Hollywoodfru" (att göra snygga naglar, ser han som glammigt). Så jag tyckte presenterna ska ju vara därefter.
Tackar.
Lägg till bildtext
På eftermiddagen, efter jag tagit en powernap i soffan, Christfer ch Julian tränat i källaren, Colin sovit. Då drog jag på mig H&M:s träningskläder ch drog till TK. 30 min på Crossen, 15min på bandet och styrka..
Yvonne tog med alla killar och gick på berget, i regnet. Inte alls förvånad, men jag ville hellre bli blöt inne.
I morgon är det redan måndag, shit vad helgen går fort.



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar