Look by Linn

Min onsdag.

Vaknar vid 06... Christofer går upp. Julian ligger i vår säng. Han skulle sova hos oss igår kväll. Bredvid mig och så klappar han på min kudde att jag ska lägga mig. Såklart jag gör.
Ligger och drar oss i sängen till 07:45?! Händer typ aldrig. Men idag behövde jag ha en slödag. Frallefrukost med pojkarna. Mer mysdag och Bamsespel. Ignorerar allt som bör städas. Plockar lite med tvätten. Myser i soffan. Hämtar Colin i trappen för 10:e gången. Låter han hållas på toan där han röjer... slänga allt i badkaret, är det senaste. Och plaska i toan, är fortfarande lika kul som det är ofräscht.
Lagar torsk till middag och stekt potatis. Postar traderapaket och barnkläder till nån som behöver de bättre. Gillar en sida på Facebook "En hjälpande hand". Där kan man bidra med pengar eller kläder till de som måste få hjälp nu. En mamma behövde pojkkläder i strl 104. Jag kände för att hjälpa till.
Onsdag och Cross Challenge. Nu har utomhus säsongen dragit igång. Jag och Ida körde ihop. Skönt att komma iväg och träna lite, anar en förkyldning på g... men bara i snoken än så länge.
Kl är 22:15.
Nu går jag och lägger mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar