Look by Linn

Måndag igen!

Colin, när jag hämtade på dagis, de satt ute och fikade. Och så underbara Stina, som alltid har ett busigt leende, kul att få följa Julians kompisar sen vi gick simkola ihop när de var 4 månader gamla.
Julian visade att han var törstig, så det var bara att gå in och ta lite vatten. Lagom värme ute idag, dock kallt på jobbet. Idag var det min hämtning, Christofer "lyxade" med vollyboll, medans jag tog, middag och bad med killarna. De älskar att bada, ingen är rädd för vatten på huvet.
Lägg till bildtext
Malin dotter ger henne ingen sömn på nätterna, så ingen löptur ihop, men tog mig en kvällspromenad och lite styrka hemma. Milen på cykeln till & från jobbet är en bonus.
Tyvärr har en gammal ovän, hälsat på. Min "akutbuk"-mage. Har pågått i ca 2 veckor lite smått, men idag har det inte varit lätt att dölja. Den hälsade på mitt i promenaden, det var bara stanna och andas och hoppas att det går över, gick sakta de sista 10 minuterna hem, det kom igen och sen släpper det. Gymmade lite och sen fram och tillbaks. När jag inte har det, känns det inget alls, jag mår prima. När jag har det, så är det värre än värst.
Kanske bör kolla upp det, var ju ca 13 år sen jag hade det senast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar