Look by Linn

New York - Gänget!

Söndag och solen lyste in redan från 05.. inatt vaknade Colin 3ggr och Julian 1.... Jag är väldans ocharmig idag, fastän jag inte tog hela natten. Ungar, när ska ni sova hela nätterna?!
Idag var det så dags, äntligen hade vi fått ihop en dag då vi alla 4 (+ några ungar) kunde ses.
Jag och karin jobbar, ungar, tränar. Nadia bor i Laholm, mammaledig med Philip på 4mån ch Matilda på 2,5 år och Lisa nytt jobb och tränar. Inte så lätt att hitta en lucka. Men idag cyklade jag och Julian brt mt Karing och familjen. Lisa, Nadia och barnen kom oxå.
 

Lisa, Nadia, Karin & jag.
Det är vi som ska peppa varandra i löparspåret i ett år, för nästa sommar springer vi tjejmilen i New York. (Årets lopp är den 8:e juni, så vi kan inte boka oss förrän den är avklarad, men vi räknar med att få plats). Det hela var Nadias ide. Hon ville först köra Marathon, men Karin fick henne att tänka om, tackar för det.


En "liten" Philip, gud så gooo bebis.

Matilda la ut alla pärlor i soffan...

Det känns alltid bra  när någons annans unge gör rackartyg.


Julian, Tim och Matilda som äter salami

En del av våra barn, Juluan, Tim, Estelle och Matilda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar