Look by Linn

Trött men glad

Soligt på cykelturen till jobbet.
Regn på turen hemåt. Dumt att ha med sig regnjacka och keps?! Det fivk bli påskkärringlooken. 
Tröttheten har kommit ikapp mig. Jag har grejsat för fullt de senaste kvällarna. Har inte ens hunnit träna. Idag var jag superduper trött på jobbet. Men man blir väldigt lättroad då och allt är kul. Men jag lyckades rätt bra ändå med dagens mål.
Christofer hade bakåt pizza när jag kom hem från jobbet.
Passade mig bra. 
I morgon blir det mysdag med pojkarna. Att vara ledig mitt i veckan passar mig jättebra. Att jobba, rodda med barnen (dygnet runt) träna, tvätta, städa, laga mat. Det känns att man lever. Vi planerar varje dag tillsammans för att underlätta vardagen. Och nu är det mycket, bröllpsfix och balfrisyrer. 
Åhhh vad jag älskar detta. Allt går, om man vill.
En kaffe till så klarar jag att vara vaken till 20:00...

2 kommentarer:

  1. Kanske var bra att regnet kom! Du är fin även fast du inte hinner träna. Kram malin

    SvaraRadera
  2. Pizza till middag och en powernap mellan 19:40-20:15 var det jag behövde ikväll.
    Vi får ladda inför nästa måndag istället :-).
    kram

    SvaraRadera