Look by Linn

Linn-dagen

Dagens namnsdagsfirande blev en hel natts sömn!!! (de 5 nätterna innan var rätt sönderhackade och kanske får jag skylla mig själv att jag fått killarna att bli mammiga och att jag vill trösta dem genom hela nätterna. Är de trygga mår jag bra).
Niclas, Linda, Mamma, morbror Olle, mojsan och kollegor har grattat. Väntar fortfarande att en viss man ska upptäcka vilken dag det är.. han kan komma på det i morgon. Han är ingen namnsdagsfirare.. Vi från landet, vi firar allt som går.
Då Malin bangade joggintur i regn..(jsg jobbade inte med nån övertalning, latmasken kom fram i mig och jag har ju faktiskt Cyklat 1 mil idag.). så åkte jag för bunkring av vabgodis, druvor och melon.
Och hos Åsa på VI TVÅ prövade jag dessa sötingar. Prövade, tittade... och suktade.. köpte inte.. 
( idag iallefall).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar