Look by Linn

Min 1:a mil!!!

Vi körde igång som vanligt, men i ett lugnt tempo, kände att det var skönt att kunna prata samtidigt som vi sprang, så vi tog inte i. Jag hann springa till Karin, exakt 1km, sen tog vi en runda på Prins Bertils stig ch hemåt mot Mickedala. då stod min Runkeeper på 8.5km. 1.5km, vad är det för nått menade Karin. Eller hur, hade rk i kroppen (tack var en liten sofflur på em). Och så gjorde vi det tillsammans.
Milen.
Min 1:a mil. Karin har sprungit det hur många ggr som helst. Och det är tack vare hennes kunskap och puschning som jag orkar liite liite till.
1:05:35
06:31 min/km
762 cal.
 
Lägg till bildtext
Efter varje löppass visar hon hur jag ska stretcha och varför. Det är väldigt viktigt att ta det lugnt när man springer. Bara för att kondisen blir bättre och man kan springa snabbare, är inte kroppen lika snabb. Karin är som ett stort uppslagsverk.
Nu är det 11 år sen jag flyttade efter henne till Halmstad, fin vän med många fina minnen ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar