Look by Linn

Idag hände det.

Jag låg och halvslumrade på soffan. Mitt på Dan! Jenny och Olivia hade hälsat på under fm, jag bjöd på lunch och ungarna röjde rätt bra. Olivia och Julian är lika i sättet, starka individer och de trivs bra ihop. Colin bara hängde med, det skiljer 3mån mellan han och Olivia.
De åkte efter lunch då även Colin tog sin vila. Ute hade regnet gjort sitt, Julian pysslade lugnt bredvid mig och jag landade i soffan. Hade ju tagit ett tidigt race med både tvätt, dammsugat, middan... Sån go känsla när kropprn fick energi av att vila på dan.
Annars laddar jag med ca 5koppar kaffe och lite koffeintabletter. 
Så inför kvällens Cross Challenge pass med Karin och Ida, var jag laddad och pigg.
Men så kvavt det var i salen i kombination med ett jobbigt pass. Svetten sprutade.
Det var länge sen jag fick plats på detta pass på onsdagar. Men nu är jag på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar