Look by Linn

Är Magsjukan över nu?!

Julian spydde senast vid 10-tiden. Men hans mage har varit kass.. Så jag har badat honom 3ggr idag... Senaste gången var pga att han var uttråkad och låg i saccosäcken och hällde ut 3dl yoghurt över sig... Så ett bad och nya kläder igen... Och mer tvätt. Hans energi är det inget fel på. (Dock blir man lite kockolocko själv att bara vara inne.)
Inget dagis i morgon heller. 
Ikväll fick jag sällis av min pitbull på Gymmet. 10min/spinning, styrka, där jag ökade alla vikter (såg liiiite för oberörd ut enligt min pt, så hon pushade mig att lägga på mer) sen 20min/bandet. 

Skickat från min Samsung Mobil

2 kommentarer:

  1. Hoppas du inte smittat hela gymmet.../ Niclas

    SvaraRadera
  2. Jag hånglade upp vikterna innan jag gick, och hoppas det smittade nån som behövde loosa några pannor ;-).
    Kram

    SvaraRadera