Look by Linn

Det är därför vi äter popcorn

Tisdag och en riktigt disig dag.
Just hämtat Julian från Vittra. Måste återigen berömma personalen. I morse berättade Jag om mötet hos logopeden och jag fick sån feedback och beröm som mamma ang mitt tålamod och lugn?! (de så det) med Julian. Såna ord stärker en när man känner dig osäker iom hans prat. Och när jag kom på em berättade de allt positivt Julian gjort och utvecklats med bara idag.
Åh vad sånt kan göra en Sååå glad. Julian skuttade hem och Colin sov i vagnen. 
Nu hinner jag fika och äta lite melon i lugn och ro... Och vad hittar jag i magasinet?!
Några kanske tycker att min man skriver si o så ang all mat... Men han vet varför maten är nyttig. Bla hemmapoppade popcorn.
Och nu vet ni.


Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar