Look by Linn

Jag skiter, Julian säger "mjölk" & Colin kryper på knäna...

Typ det som hänt sen igår kväll.
Killarna somnade tidigt och C gick och lade sig strax efter 21.. Kvar satt jag i soffan. Kände att magen INTE mådde bra. Och mycket riktigt... Från kl 21:30-02:00 gick jag på toa var 20:e minut (varför händer det på natten, när man behöver sova?!). Somnade i soffan 02-04... Sen igång igen, gick upp och lade mig i sängen i 30min. Då vaknar Julian med ett skrik, mardröm... Colin väcks... Men C går upp och tar ner barnen. Får 1timmes sömn och magen känns bättre än i natt. Jag hade sån jädrans värk. Men besökte ändå toan 4ggr i morse. Avbokade fralllunchen hos Martina... Att få Julian upp till dagis var en stor uppoffringar. Kom hem och trodde att jag kunde skotta bort snön. Men efter 15min var kroppen helt slut och magvärken kom igen.
Bara in och mysa ner sig i soffan. Colin tog sin vila och jag tog en telefondate med Martina i stället.
Jag mådde bättre mot em, hämtade Julian då fröken säger att Julian sagt "mjölk". Stolt! Och som vanligt ville han inte följa med hem... Trots trots.. Men hem kom vi. Han somnar i saccosäcken och Colin kryper runt på knäna! Stolt! Sen drar han sig fram på magen helst.. Men han utvecklas så.
Idag kom namnlapparna jag beställt. Den 18/2 börjar han dagisinskolning.
Ingen träning för mig idag, intervallerna i natt säng/toan.. Var ansträngande nog.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar