Look by Linn

Blåbär & snö till mellis... Måndag!

Grönt Te med bockhornsklöver och blåbär, kesella o sötningsmedel. Min favvofika, och så kaffe..
Dubbelvagnen är fortfarande på verkstan, ooch att åka snowracer till dagis är inte kul längre. Egen envis vilja, såklart han har, vore knstigt då båda hans föräldrar är otroligt envisa. Så vi går tiil  från dagis. DET TAR TID... inte för vi har bråttm, men som synses, lägger han sig bara ner på marken och slutar lyssna på mig. I morse bar jag hnom en bit, och drag samtidigt vagnen med Colin OCH alla ballonger...
Mamma sa alltid när jag var liten, att jag skulle få mask i magen när jag åt snö och is. Jag har inte fått mask än?! Nån annan som fått det av snö el is?! Jag kan ju inte "hota" med nått som inte stämmer...

Men han underhåller sin lillebror med sina bustrick, och det är ju alltid kul. Idag tog "promenaden" hem 30 minuter...
idag måndag, om 4 veckor börjar Colins inskolning och JAG börjar jobba om 6 veckor. Börjar nu drömma om jobbet, så kroppen förbereder sig sakta. Nästan 3 år hemma ifrån civilisationen. Skönt att snart vara tillbaks på kontoret igen.
Och strax efter det kommer en mycket kär vän flytta väldigt nära oss, anar att hon kommer dra ut mig på Galgberget tiiidiga mornar och sena kvällar. Laddning inför vår NYresa och tjejmilen...



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar