Look by Linn

Chaibrödet på Östras bröd är gudomligt gott

Efter lunch packade jag åter ner Colin i vagnen och ut i kylan. Tog nu på mig endast duffeln, då jag blev varm tidigare. Såklart det var isiga nordanvindar nu som sällskap...
Kl 14 skulle Colin vara hos tandläkaren.
Så promenad igenom stan, in till mottagningen. Av med alla kläder, fram till disken. -Hej, Colin Jeppsson har en tid kl 14!
....
Såg på hennes blick att det Inte var idag Colin var bokade. Utan på tisdag?!
Inte första gången jag går fel...
Då jag redan var på stan, gick jag inom Östras bröd och köpte ett par limpor. Kastanjebröd & Chaibröd ca 22kr st.
Mamma och Sven kommer ikväll och de äter gärna mackor. Var tvungen att godkänna dem till fikat
Oj oj vad gott. Chaibrödet blev min favvo.

Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar