Look by Linn

Karin gör mig så glad!

Lägg till bildtext
Tisdag och jag lsäer på facebok att det är svinkallt ute, tänker då inte att det är Norabor sm skriver detta, så jag byllsar på både mig och killarne en massa kläder och traskar till dagis. Äntligen me en servad dubbelvagn, kom fram på 5 minuter. Lämningen var  inga problem,  vidare mot handling på Netto. Märker attdet är bara ett par minus ute... Väldigt varmt alltså under alla kläder. Colin somnar gott i vagnen och vi kommer hem till lunchdags. Efter att han var sjuk över julen med hög feber så har Colins aptit ökat enormt. Han äter mer än Julian?! Bordskicket är inte att skryta med, men han charmar mig totalt, så vad gör det...
Colin var lättroad och lekte i sin hage, så jag passade på att vara hurtig. 30 minuter på steppmaskinen och 30 minuter på hojjen. Christofer jobbar dubbelpass idag, så inget gym hinans med och  jag ville gärna träna, så
 
dagens fruktfika pomelo och apelsin
Hämtade Julian och försökte få det smidigt med att ha med hans favvleksaker, Batman och Jokern... men då skulle han leka med dem i krukan.. och ville inte alls gå hem... testing testing på tålamodet...
Hem och fixa middag. Jag är ju så jädrans duktig och hurtig. Men då jag hade kladdkaka kvar sen kalaset blev sugen större än förståndet. Kladdkaka till kvällsmat! Så vansinigt gott! Bara för att jag är hurtig av mig, så har inte chokladsuget minskat. Killarna fick vanlig mat och var nöjda med det. Karin ringde och berättade såna roliga nyheter. Först huset, sen New York och nu dagisnyheter... Vilken lycka!
Lägg till bildtext



Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar