Look by Linn

Muta är ok?!

Hämtningen gick bra idag. Julian gick själv... Gärna åt andra hållet, så jag tog fram mutan, russin. Ok det funka. Vi kom hem inom 15minuter. Lite mellis, frukt till killarna och jag åt blåbär, kesella, sötningsmedel & kanel. Och en smörgås. Laddade inför Stefans Crosstraining. Jag har varit lite kaxig och frågat Stefan om jag får gå som gäst på hans pass. Såklart jag fick. Åh fy fanns vad det kändes. Är helt slut nu. Men skitkul att få testa nya utmaningar. Cross Challenge är ingenting om man jämför med Stefans... Jag kommer somna gott.
Och till dig Jenny, som känner dig "misspeppad" du är GRYM! Jag är riktigt imponerad av dina framsteg. Kram på dig.

Skickat från min Samsung Mobil

2 kommentarer:

  1. Gulliga du! Tack Linn!Idag misströstar jag BIG time men är så glad för all pepp!
    Så jobbigt när man kämpar och inte ser resultat på en gång! Imorgon är en ny dag! Kram på dej! Jenny

    SvaraRadera
  2. Helst vill man ju se resultat, typ igår... men tänk i slutändan. Det är bara du som slitit och kämpat. Ingen annan. Vilken framsteg gjort hitills. Som vi skrev, vi håller ihop och peppar varandra. Jag ska springa tjejmilen i NY nästa sommar. Så här ska jag lära mig att springa milen:-).
    Kram på

    SvaraRadera