Look by Linn

Sköna söndag...

Lägg till bildtext
Jag och Malin tog en låångpromenad.
Lägg till bildtext
Svettigt framför brasan, därav minimalt med kläder. (har mer på mig på gymmet)
Lyxigt att få använda vårt nya badrum. Anna, vårt gamla hade både toa och dusch men i minimalt utrymme. Nu har Golvteamet, rivit ner väggen mot hallen och gått ut ca 70cm hela vägen. Den biten av hållen utnyttjades inte. Och oj vilken skillnad det blev.
Idag åkte mamma och Sven hem. Men såklart han det grejsas lite. Julian gömde godisbitar, så fick Baloo leta... Lade alla pussel med sin mormor som aldrig trötnade.. Jag och Sven drog till k-rauta, supersven löste som vanligt lite problem vi hade i hemmet. Mamma mös med Colin och Christofer åkte pulka med Julian, Jens och Leah.
Fixade lunch och sen satte de sig i bilen mot Nora.
Jag tog en promenad med Malin. Och efter middagen blev det en date med hojjen framför brasan medans Christofer lade barnen. 
Lagom svettig avslutning efter helgens kalas.
Skickat från min Samsung Mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar