Look by Linn

Cross Challenge

Hade träningsdate med Lisa i morse. Jättekul att hinna ses, träna och puscha varandra. Fick även prova på tabatha"Tabatha" ..2ggr... Under passet. Grymt jobbigt!!!
Svettades i mina nya träningskläder jag shoppat av Anna Duberg. På facebook skrev hon att hon att skulle ha en märkesoutlet med träningskläder. Så jag mailade om hon kunde skicka över lite bilder av plagg som var kvar. Och vips hade jag köpt 1sportbh, 4 linnen & 2byxor. Vissa med lapparna kvar. Tackar tackar! Vem älskar inte att fynda?!
Så idag drog jag på mig det röd/svarta setet från Rönisch.
Mamma hade med sig jättefina kläder till killarna blå dessa "shelloverall" perfekt till våren. Idag har hon varit ute med Julian, lagt alla pussel och busat för fullt. Så rena drömmen för oss alla att ha henne här.


Skickat från min Samsung Mobil

2 kommentarer:

  1. Du borde ha håret nedsläppt oftare linn, super fint! Å fina kläder med! Kram malin

    SvaraRadera
  2. Tack Malin, hade alltid håret utsläppt innan barnen kom. Men ska bli bättre på det. kram

    SvaraRadera