Look by Linn

Temperaturen idag.. -4 i morse, +4 i kväll, 26 mars

Gick upp ca 05:45 och hann dricka mitt kaffe innan Colin och Christofer kom ner. Julian ligger gärna och drar sig. Han har visst ärvt sin pappas morgontrötthet. Colin har ärvt min. Morgonpigg.
Idag fick nya polon från Flash göra premiär. Jag körde killarna till dagis i morse. Christofer hjälpte mig och satte dem i bilen sen cyklade han. Jag kunde ta lämningen utan att stressa, Colin blev lite ledsen när jag gick men fröknarna vilseledde honom bra och jag kom till jobbet 07:40. Så skönt att komma i tid och starta upp allt i lugn och ro innan vårt morgonmöte kl 08;00.
Efter jobbet tog jag lite egentid på bandet. Ett lätt pass då jag börjar om på ruta 1 nu i både styrka och kondition. Men så skönt att inte längre vara symbios med soffan. Kom hem med energi i kroppen och möttes av killarna som just badat. 
Kommer somna gott ikväll.

2 kommentarer:

  1. Skönt att du är igång igen.
    Skynda långsamt bara så är du fit gor fight igen

    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig känsla det var. Idag blev det att cykla till jobbet.
    Kram och tack för feedbacken

    SvaraRadera