Look by Linn

Vår dag...

Första dagen vi alla satt i bilen till dagis, gemensam lämning. Christofer tog cykeln på bilen och cyklade hem efter jobbet, hans dag att hämta killarna efter jobbet. Alltså min träningsdag, tog ett lätt pass, 20min på crosstrainern och sen 20 min pw på bandet. Känner nu att det kanske inte var så bra ide, kroppen mår inte bra, ingen feber men känslan är skit. Innan gymmet mådde jag ju toppen?!  Hade samma känsla i går kväll, men i morse var den borta. Så peppar peppar.
Dagen började bra på jobbet, med rätt inställning så går det bra. Dock har jag glömt alla inloggningar, skärpning! Jag som är en "Uggla", känns mer som en "Sengångare". Glömde tom mobilen på jobbet, hoppas att den är kvar i morgon.

Dagarna bara rullar på redan fredag i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar