Look by Linn

Fredag och svinkallt!

Julian körde nattpasset med lite hosta.. och Colin körde det tiidiga morgonpasset. Och så var mina frikort slut, jag är väll frisk snart, så det var trötta ögon denna denna fredag.
Lite vårkänsla försökte jag med på mrgonen (innan jag kom ut och insåg att det var bara på med mysisen igen, satan vad kallt). Sjal från IcaMaxi, jag har nu avancerat från Lidl.
Colin på Vittra, han stod själv och diggade till Babblarna. Älskar denna tröja, sm han även fick matchande byxa till, från sin farmor, när han fyllde 1år. Polarn och Pyret sitter prefa på honom i strl 86. Julian kunde inte alls ha deras modeller, med på Colin sitter de jättefint.
Hemma från dagis och i 2 minuter lös slen och det var faktiskt vindstilla på altanen, alla småkillar på bild, samtidigt.
Lägg till bildtext
Och så försvann solen... vargavinter igen den 22 mars.
På dagis hade Julian hstat jättemycket idag, han gjorde det även i natt men i morse ingenting. Hoppas det inte drar igång nått nytt nu. Nu vill vi vara friska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar