Look by Linn

För exakt 4 år sen...


Fann jag min bröllopsklänning. Jag och mamma var på Hanna Morris och jag kände direkt när den satt på att "this is it". Jag fyllde 30 år. 
Denna blogg var just menat som en bröllopsblogg till alla gäster. Men när vi insåg att jag var gravid 1 vecka innan bröllopet, så ville jag fortsätta blogga, och följa min tiden efter bröllopet och graviditeten. Och sen har den blivit som en dagbok för mig. Bilder och tankar som sker här och nu. En blogg om mitt liv, mina barns och livet med min man. Det var så mycket som skedde 2009, som jag nu ser att jag inte bloggade om. Är tacksam att jag efter killarnas födelse har skrivit mer och mycket bilder. Tiden går så fort. Här är allt sparat.
 
Lägg till bildtext


Lite rödhårig då...


Världens finaste mamma.

Sven och Olle kom ner och överraskade mig. Och de hade hela släpkärran full med ved.

Fina vänner då, som nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar