Look by Linn

Jävlar snö!

Redan igår kväll började snön falla.. Den håller fortfarande på.
Sov oroligt inatt och så tiiidig morgon på det.
Men mysigt att veta att det är onsdag och ledig dag med pojkarna.
Hann ett pass på Crosstrainern framför Top Modell. Malin från Nora kom på 4:e plats. Vilken härlig tjej. Stort lycka till med din modellkarriär med din personlighet kommer du att lyckas bra.
Sen blev det ett pass med snöskyffeln. 15cm snö. Julian och Christofer åkte till K-rauta. Slammsugaren som var här lossade toan men satte aldrig fast den. Så det stinker fan. Tur i oturen så är jag fortfarande nästäppt, så jag känner inget. Inte ens när barnen bajsat.
Men vi får väll se om de kommer och rättar till problemet.
Vi tänker inte betala mer än de 4,000kr grisen i toan kostade oss senast.
4 månader sen vi var hos logopeden. Idag ringde jag upp Barnspykologen... Fick en tid 10 april... Då vill hon bara träffa mig och Christofer.. (måste man roddar allt själv). Då båda jobbar så är onsdagar den ända Dan som funkar.. Men vi tog den tiden. Vill ju att Julian ska få den hjälp han behöver.
Märker att onsdagar får bli "fixa allt och ringa alla"-dag. Perfa!
Hade en prommisdate med Malin idag. Men bara tanken på all snö och ingen plogning... Jag banga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar