Look by Linn

Skämshörnan fick användas idag.

Lite info på dagistavlan. Det är väll detta som saknas bara.
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Lägg till bildtext
Det har snöat ute idag och blåst. Men på promenaden till dagis kände jag lite vårvittring i luften. Dunjackan var för varm. 
Mötte Tage som skvallrade att Julian och han lekt men att Julian gjort honom ledsen. Gullunge. Inget som Julian kunde sagt. (Har fått en hörselprov tid den 2/4, det får Christofer ta med Julian). Väl hemma så somnade Julian på soffan medans Colin nu klättrar upp och ner i soffan helt själv.
Har använt mig av skämshörnan, dvs trappen, när Julian gjort nått dumt. Han fattar att han ska sitta där och stannar kvar tills jag hämtar honom efter 3min. Att kasta leksaker fick konsekvenser idag.
Jag myser runt i min Fleecedress från IcaMaxi, fyndat för 149kr. Ingen större fashionista här inte. Billigt, bra och snyggt går jag efter.

2 kommentarer: