Look by Linn

Är det fredag så är det lockar i håret.

Även om det bara varit häng hemma eller som förra fredan med bihåleinflammation. Vill ha fredagskänslan. Så lite piff måste det till och lockar i håret.
-12 i morse. Christofer tyckte att det var lite skönare att åka bil till jobbet. Så vi samåkte, lämnade killarna och vidare mot Vallås.
Men när vi skulle starta bilen, blinkade en lämpa "fyll på kylarvätskan". Fick dåliga flashbacks sen Audi och resan till Nora-Mexico.
Men fick "utnyttja" att jag är tjej. Åkte till Rejmes på lunchen och de hjälpte till med allt.

Fredagsfrulle på jobbet. Kanske inte mådde tipptopp från start men med lite värktabletter så var det inga problem. Varje dag lär jag känna mina kollegor bättre och bättre. Trivs verkligen skitbra att vara tillbaks.
På Tudor vårdcentral bad de mig återkomma efter 10 dagar och efter mina "feberkvällar" så tyckte jag ett besök kändes tryggt.
Fick en tid 16:00, slutar egentligen 16:30, men ok för Chefen.  16:25 tog han emot mig (skulle hämtat pojkarna 16:45, men hade förvarnat dagis. Tur det.. 17:15 var jag på Vittra.
Läkaren tyckte mina värden var illa. Fick ny antibiotika och måste dit på måndag om det inte blivit bättre. Han informerade att jag fått bihåleinflammation igen.
Kul?!
Jag kan garantera er, ingen jävla träning eller ansträngning förrän all skit är ur kroppen.
Det var min fredag.
Backslag igen alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar