Look by Linn

Avancerad Säljutbildning

I natt vaknade först Julian och var ledsen, Christofer gick och tog honom till vår säng. Men där dög bara jag. Så efter mycket mysigt och kramas då kunde jsg vyssja honom till sömns. Sen vaknade Colin, det vara bara att ta upp honom och så lade vi oss i Julians säng. Men efter 1,5 timmes bökande och gnäll, kände jag att jag måste få sömn. Lade tillbaka honom i sin säng och han blev skitarg. Men efter ett tag somnade han. Min klocka ringde 05:45. Ingen ledig onsdag då det var utbildning på jobbet. Christofer var tvungen att ha bilen så det blev cykelpremiär till jobbet. Lockarna skyddade jag med sjal runt huvet, Karin körde med detta i somras när vi cyklade till Leffes. Man ser ju ut som en påskkärring men Lockarna höll. 
Christofer pajade mina växlar igår, så det blev att trampa på 2:an i 25 minuter. En härlig start på dagen. 
Sen blev det en underhållande dag med en superbra konsult som vägledde oss i säljet.
Vi blev bjudna på lunch på Olivers. Guuud så gott. Sen körde vi på tills kl 17.
Jag cyklade till stan, lämnade in cykeln på lagning och promenerade hem. 
Kom hem 17:50, killarna hade ätit klart och redo för bad. Middagen var bara att värma. Tur att vi är 2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar