Look by Linn

1 mars

För några dagar sen kom det ett paket med posten adresserat till Julian. Åh vad kul det är när det kommer ett kort ett brev eller ett paket! Tack snälla Louice, Gabriel, Jessica och Martin för pjamasen och bilen. Som ni ser blev han lika glad som jag. Snart blir Louice 4 år.. tiden går fort..


Dagen började med sovmorgon (jag vaknade både före Julian och mannen, men jag låg kvar i sängen längst..och det är det jag kallar sovmorgon nu för tiden). Tog sista mjölken till kaffet och spillde ut allt över hela köket..hur mycket är det i en kopp?!
Som tur var kom Madde förbi en snabbis på morgonen och vi gjorde om möblemanget på hyllan. Nu känns det lite bättre än innan ( jag lovar inte att det är sista beslutet).. Tog Christofers gamla ljuslykta och sprajade vit, tavlan med Julians fötter hängde innan på hans rum, men det fick flytta på sig. På förmiddagen hade Julian fortfarande lite feber, så när han tog sin vila så passade jag på att måla klart byrån, nu på kvällen hade den torkat klart och står på sin plats..nu är frågan vad som ska stå på den och vad som ska vara på väggen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar