Look by Linn

4 mars

Igår när jag och Veronica var på stan, kände jag mig lite tung i kroppen, hostan kom tillbaka och lätt feber..
Det blir ingen rytmik idag! Julian är också lite snorig ( den har nog aldrig slutat).

Nu har jag provat på att sälja på Tradera. Men man ska tydligen ha is i magen och budgivningen brukar dra igång i slutet. Att ha is i magen är inte min grej! Men jag fick lite kläder sålt och jag är nöjd. Igår tvättade jag upp allt så att jag skickar iväg nytvättade kläder ( de var helt rena innan, såklart. Men jag vill att köparen verkligen känner att det luktar rent och fräscht. ) Hmm finns det mer saker jag kan sälja?! Nej just det, jag har rensat och slängt allt annat! ..Mitt gamla skrivbord och stol kommer hamna på blocket ( när jag rensat bort allt annat som står i vägen ch kan ta kort på det) Det är jättefint, men nu har vi ett snyggt kontor och behöver inte ett stort skrivbord, så det ryker..

Men idag gäller det att ta det lugnt och vila upp sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar