Look by Linn

Julian, Jenny & Jag!

Sköna söndag! Idag kom Jenny över på en fika. Försökte mig på att skriva på hennes Iphone, men med mina naglar tar det stopp, så där tjänade jag 7000kr. Det blir en Nokia E52, beställer den imorgon..




I morgon är det ny vecka


Måndag; Måndagsfika hos Nelina

Tisdag; Promenad med Maria och lilla Tage

Onsdag; Kyrkis

Torsdag; Ullared med Fina Ida och lilla Leah

Fredag; date med Veronica och Rufus


och helgen är Christofers jobbhelg..så jag och Julian får busa och mysa helt själva..

Och så fyller jag år på onsdag, 32.. men det blir inget firande iår...det känns som man firar livets dagar varje dag. Man träffar goda vänner, fikar gott, skrattar, busar och myser. Så att fira min födelsedag nu känns inte nödvändigt..

Jag laddar istället för Julians 1:års dag den 19 maj.

Då blir det kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar