Look by Linn

1 april

I går drog vi till Ullared, optimist så ställde jag klockan (drömma kan man ju) men min levande klocka vaknade 05.40.... På 1,5 timme så blev kvittot på 1.200kr...jag som först inte skulle ha nått alls..sen kom jag på att tops och våtservetter var slut, men hur kunde de bli så dyrt med 2 varor.. På kvällen hade jag feber frossa, gick och lade mig redan 20.30 med dubbla täcken. Jag har varit frisk i nästan 4 veckor..så det kommer väll nu. Känner mig ändå rätt fräsch nu på morgonen, men måste avboka daten med Veronica. Vill inte smitta nån ( om detta är något jag kan smitta) eller ta ut mina krafter idag, då Christofer börjar jobba i eftermiddag och åter måndag morgon. Längtar till påsken... Då kommer Niclas, Linda Johannes och Alicia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar