Look by Linn

Sista dagen med mamma

I morgon åker mamma vidare mot Rossö.
Den bästa veckan på länge har snart passerat..men oj vad jag kommer bära med mig den.
Julians bästa lekställe..vid öppna spisen..hmm..hårt att slå sig på har han upptäckt..men skam den som ger sig.


Zeus är oerhört snäll mot en nyfiken krabat..
Varför vi har 2 färger på vardagsrumsväggen?! Fråga min man..

Fjärilen är uppe i köket.

Lite nytänkande i vardagsrummet, hyllan fick flytta på sig.

Och i em började vi med ängelvingarna.
En boa från Butterix, påskfjädrar från Åhlen´s, Vingar från Panduro och en härlig ide från mig själv...


Det färdiga resultatet.
Carola; jag vet inte om vi var såna änglar när vi var små..nån hade nämligen målat lite rött?! på kortet..så det får bli kvar i källaren. Detta blev lite bättre..





Och bänken blev klar..
Före.

Efter.
Vitmålad med knoppar i porslin (jätte praktiskt när man har barn?!) från Indiska.



Bordet
Före.

Efter.

Efter en vecka med mamma, så har det hänt grejer här hemma.

1 kommentar:

  1. Kära nån! Hur orkar du? Skulle kunna ta lite energi ;) Jag vet vad jag glömt... Snart snart kommer det en inbjudan.

    Ha en fin helg!
    Kram Matilda

    SvaraRadera