Look by Linn

Sol sol sol

Underbart att solen hittat hit idag igen.
Jag har tagit alvedon, näspray och host medicin om vartannat hela dagen. Denna dag blev verkligen inte som jag tänkt mig.
Christofer har nu börjat att skövlla utanför i vår trädgård, nu skall äntligen all buskage bort och vi ska ha en gräsmatta där. Men vi måste ha hjälp att dra upp rötterna och lassa hit gjord. Men detta arbete, gjorde han själv.







Själv så höll jag mig inomhus och pysslade lite.. använde mitt scrapbooking-material som jag inte rört på 6 månader..






Så här blev det med den nu vita byrån, dock ej klart vad som ska stå på den. Hyllan är mitt 1:a traderaköp.





Dessa söta böcker har jag fått av mamma och fyllt med bilder, jul -och tackkort från släkt och vänner.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar