Look by Linn

Tisdag

Igår mådde jag verkligen skit.
Så igår gick jag och lade mig i sängen redan kl 20.00..somnade vid 22.30 men jag behövde nog vilan. I morse vaknade jag och mådde superduper mycket bättre. Så jag piffade mig i ordning så som jag brukar när jag ska ut och träffa folk, reaktionen från min man var att han tyckte jag var "super snygg"..feber och mysdress-effekten, innebär att när man väl gör sig iordning så blir man dubbelt så snygg.
Så jag fortsatte med veckans planer. Tisdag innebar besök på jobbet. Kul att hälsa på när man blir mottagen med stora kramar (eller var det Julian de ville krama mest) Mysigt gäng att komma tillbaks till.
Jenny


Helena


Helena och Anna..som nu ringer och pratar med ett dreggligt headset

Alex och Sudden

Nu är våren här, när jag kom hem låg Christofer och solade, helt underbart väder. Jag tog en tidning jag fått av Jossan inne på Magasin. Lite lyxigt att få nya tidningar gratis på jobbet.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar