Look by Linn

Måndag

Idag är det måndag..men inget måndagsfika med tjejerna.
Här är det måndagsfika med mamma..hela veckan lång. Alla andra aktiviteter är på paus.
Man tänker inte på hur sjuk mamma äregentligen, hon kör ju på..och blir hon trött eller har ont..då kör hon lite till. Idag tog vi en tur ner till stan, tyckte vi kunde gå ner som blir en lagom promenad på 15-20 min, så Julian somnar gott i vagnen. Men mamma orkar inte det, hon har sviterna från lunginflammationen kvar och sen har hon en ständig värk i kroppen. Så hon tog bilen ner och vi gick.
På Åhlens hade jag se tidigare spanat in detta set, Jackan i strl 92? och mössan i 50-52. Jackan var perfekt, om man vek upp ärmarna.
Julian är snygg i denna murriga-gröna färgen.


Jag "fyndade" denna på Polarn & Pyret, en gravid-jacka?! Jag är inte gravid men tyckte den var supersnygg provade denna med Veronica tidigare. Vi har samma smak i det mesta. Men nu så med lite rabatt så slog jag till. Denna är även en regnjacka som andas (känns verkligen inte som en vanlig regnjacka).





Vi köpte med oss semlor hem som vi mumsade i oss.



En riktig busunge är vad han är..

Stora ramar är svåra att få tag på om man vill göra nått kul.. denna gamla hängde i storarummet när vi var små. Den står nu bara i källaren, så jag tog ur kortet och målade ramen vit, lite som jag gjorde med spegeln...



Tanken är att få till en tavla med ett par ängla-vingar.

Mamma hade med sig dessa lampetter hemifrån, de åker förhoppningsvis upp i morgon, måste köpa gips på apoteket och fixa till ett par krukor till grönskan.



1 kommentar:

  1. åh, det kortet på dig och din bror kommer jag ihåg! Så sött är det! Kan du inte ha det uppe, i den vita ramen? och sätta vingarna så de sticker ut på sidorna,bakifrån? För visst var ni änglar då ;)

    SvaraRadera